Vážený zákazník,

ďakujeme za Vašu návštevu.
Aktuálne presúvame naše logistické centrum aj webové stránky, a preto nie je možné prijímať objednávky prostredníctvom e-shopu.

V prípade záujmu o naše produkty Vás radi privítame na našich obchodných centrách.

Ospravedlňujeme sa za prípadné komplikácie a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!

S pozdravom, tím SLS-TECHNACO

Zavrieť okno
Úvodní stránkaDescours & Cabaud
Hledat produkt
Podrobné vyhledávání...
Kategorie Výrobci
Návod na používání e-shopu

Informace pro příjemce zásilek PPL a DPD

Doručení balíku

Zásilku Vám standardně doručí náš smluvní přepravce PPL nebo DPD následující pracovní den v rozmezí 8-18 hodin. V případě nezastižení Vám zanechá zaměstnanec společnosti PPL nebo DPD oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz nebo www.dpd.cz po zadání jejího čísla. (informaci o čísle zásilky dostanete na vyžádání u zaměstnanců TECHNACO CZ, s.r.o.).

Převzetí a reklamace

Při převzetí zásilky od řidiče zásilkové služby si zkontrolujte celistvost a neporušenost obalu.

V případě, že je obal nějakým způsobem poškozen, uveďte stručně a čitelně tuto informaci do přepravního listu. Zásilku je tak možno převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 2 dnů po převzetí zásilky vyplněním formuláře zápisu o škodě na reklamačním oddělení příslušného depa PPL nebo DPD. Zároveň kontaktujte také svého dodavatele, společnost TECHNACO CZ, s.r.o..

Po vyplnění a odeslání formuláře společnosti Vás bude kontaktovat pracovník reklamačního oddělení, který přijede případ zadokumentovat do 5 pracovních dní. Bude vyžadovat předložení poškozeného zboží a přepravní obal, které jsou nezbytnou podmínkou uznání reklamace. Vaše fotodokumentace je vítána.

Komunikace s přepravní službou

Pro komunikaci s PPL nebo DPD výhradně používejte číslo zásilky. Příslušné depo, které budete kontaktovat za účelem získání informací nebo nahlášení škody, si vyberte dle Vašeho PSČ. Vaše PSČ zadáte na internetové stránce přepravní služby.

Vaše případné dotazy k přepravním společnostem můžete také směřovat na naše obchodní oddělení:

TECHNACO CZ, s.r.o.
Novoměstská 2170/1c
621 00 Brno
mobil:+420 775 365 397
tel.:+420 533 424 011
fax:+420 533 424 017
e-mail: brno@technaco.cz



Provozovatelem elektronického obchodu je TECHNACO CZ s.r.o., www.technaco.cz, podpora: administrator@slstechnaco.sk
Technické řešení © 2018 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz